Kunne du og din forretning drage fordel af en Business Coach eller en konsulent?

Det overraskende svar er “nok”. De fleste individer er ikke klar over at en certificeret business coach eller business konsulent kan tilføje enormt til deres hjem baseret eller mere traditionelle type virksomhed. Mange mennesker tror en business coach eller konsulent kommer ind i deres forretning og fortælle dem ting, de ikke ønsker at høre.

Intet kan være længere fra sandheden. En business coach eller konsulent vil forsøge at bruge ressourcer/personale allerede er til stede i en virksomhed, og vil gennemføre strategier, der vil øge interaktion og produktivitet for alle berørte.

En business coach eller konsulent vil “styre” virksomheden til et klarere fokus, bedre produktivitet, bedre forvaltning og mere kraftfuld interaktioner. Business coaches og konsulenter kan bistÃ¥ alle typer virksomheder. Virksomhedsejere, der ønsker hurtigere resultater for deres forretninger, er forpligtet til ekspertise i virksomheder, der ønsker at udvikle deres omdømme, eller der problemer inden for deres nuværende virksomheder er alle prime kandidater til business coaching og høring.

Her er en lille tjekliste af fordele, der kan opstå ved brug af en business coach eller konsulent:

Stigning i klarhed: din virksomhed vil differentiere klarere med hensyn til nuværende forhold og situationer og få et klarere billede af fremtiden.

Stigning i fokuseret retning: mulighederne bliver klarere og stier til hvert mål bliver tydeligere.

Stigning i tid: mere tid er brugt produktivt, samtidig fjerne tid spilder aktiviteter.

Stigning i følge gennem: fuldstændigheden og aktualiteten af projekter stigninger.

Øge engagement: en mere grundig investering af alt personale i processer og mål.

Stigning i effektiv kommunikation: en mere effektiv måde af kommunikation er ansat, for både kunder og medarbejdere og virksomhedsejeren.

Stigning i samarbejde: nÃ¥r alle medlemmer af en virksomhed føler som om de er “forstÃ¥et” og værdsat, samarbejde øges markant.

Stigning i bevidsthed af eksisterende situationer: mange situationer kan blive forværret af udvidelsen eller tilføjelser, men kan eksistere uden bevidsthed af virksomhedsejer i temmelig lang tid.

Stigning i Stress gratis miljøer: både virksomhedsejer og medarbejdere kan faktisk være meget gladere og stress fri efter en coaching eller høring session. Problemer er ryddet op og derfor byrderne, som er ladt tilbage, lempelse stress.

Stigning i opbevaring: opbevaring af både medarbejdere og kunder kan stige betydeligt.

Mange virksomhedsejere anerkender ikke behovet for en business coach eller konsulent, indtil de løber ind i problemer, enten med en udvidelse af en virksomhed, eller med tilsætning af medarbejdere. Enhver udvidelse eller tilsætning af medarbejdere tilføjer til business gøremål, og skifter fokus og opgaver af medarbejdere. Dette er når problemer mere end sandsynligt bliver synlige, selv om disse problemer eksisterede allerede nok til en vis grad før ekspansion eller tilføjelse.

Et virkeligt eksempel følger:

Katherine R. havde betydelig succes med sin marketing business lige fra starten. Forretningen var populær hos klienter og medarbejdere blev tilføjet rutinemæssigt over Ã¥rene. I begyndelsen, base klientellet var ejere af smÃ¥ virksomheder, men som tiden gik, mellemstore til større virksomheder blev tilføjet, og flere medarbejdere blev tilføjet. Det nye klientel, men var “anderledes” fra den ældre klientel, og de “ældre” medarbejdere havde flere problemer beskæftiger sig med det nye klientel. Det nye klientel var mindre venlige samlet (de var meget mere travlt), og de ældre medarbejdere blev ikke brugt til denne nye stil af adfærd og interaktion.

En business coach/konsulent blev kaldt, og ved hjælp af hans forslag, dvs rollespil med de ældre medarbejdere, incitamenter og scripts og andre grundlæggende “reworking” af medarbejder opgaver og interaktion, problemerne blev løst.

Pleje skal gives i valget af en business coach/konsulent og virksomhedsejer skal checke ind referencer, legitimationsoplysninger og personlighed af coachen selv. I rækkefølge for succes at forekomme, en virksomhedsejer og alle medarbejdere skal føle tillid, når der beskæftiger sig med træner/konsulent, og valget af enkelte skal derfor være både omhyggelig og personlige.

Alt i alt kan en god business coach eller konsulent forbedre en virksomhed betydeligt, og rydde op eventuelle problemer, hverken før eller efter de opstÃ¥r. Hvis en virksomhed har pengene til denne type af service, kan det være meget gavnligt for erhvervslivet “sundhed”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *